fredag den 5. august 2011

Brugt ferie til salg..

Ja så er mine 3 ugers ferie slut. Og nej jeg har ikke nået de mål jeg havde sat mig for.

Det eneste jeg er glad for jeg dog kom igang med at et maleri jeg er ved at sample med Talje. Desværre er det gået i stykker to gange og baggrunds farverne er jeg heller ikke tilfredse med.


Den sølvgrå i baggrunden var kun for at få en lys baggrund bag billedet.
Skal nok vise et færdig resultat for jeg ved hvordan det skal se ud
men det kræver noget tid at lave, kan jeg se.... ;o)

Helsigvis havde vi alle 3 muligheden for at komme lidt væk hjemmefra et par dage. Et skønt sommerhus sydpå... (ja helt til vordingborg kunne det blive til).

Det er vores første ferie sammen som familie og efter et kæmpe husprojekt vi er færdige med og med al Thomas´arbejde var det så skønt at komme lidt væk og nyde hinanden.

Billedet beskriver noget af ferien.

Bilen er pakket og hunden er klar til også at komme på ferie.

Mine drenge nyder aften solen. En mere tis trængende end andre ;o)

Talje meget træt på vej hjem.

Solnedgangen 2 minutters gågang fra huset.

Og Talje igang med frokost Pasta-kødsovs... Mmm....


Så starter hverdagsugen igen om få dage og jeg glæder mig helt utroligt til at komme på arbjde igen. Jeg har sat mig for at starte nogle udsmyknings projekter med medlemmerne og de skal selvfølgelig igang med at sample. Jeg skal nok bare øve mig lidt mere på det hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar