torsdag den 12. januar 2012

Lillemanden er kommet til.





Den 2 december kom vores dejlige Milas til. Han kom 5 dage før termin men vi var helt klar til ham. Jeg synes ikke de sidste par måneder var særlig sjove og især ik med Talje som ikke helt kunne forstå jeg ikke måtte/kunne løfte og lege.





Da han var født måtte farmand hente Talje så hun var den første til at hilse på.. Hun ville ikke til at starte med hen til mig. Måske fordi jeg stod i sygehusets skjorte og da hun sidst så mig var hun på vej i seng da vi kørte komme på hostipalet.





Hun er rigtig glad for sin lillebror og vil rigtig gerne holde ham. Møsse og aer ham.





3 kommentarer:

  1. stort tillykke. nyd tiden. dejligt at talje er så glad for ham ;-)

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder - har allerede gemt dem på iPhonen :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak :). Jeg svor ellers at der ikk var noget jaloux fra hende. Men når farmand holder ham så vil hun selvfølgelig ogs op til ham. Og når jeg er ved at gøre liften klar til at lægge ham ja så skynder hun sig op og lægge i den. Heldigvis er det kun den gode og lidt sjove jalousi. Vi nyder hvert øjeblik men hold da op det går hurtigt med at vokse :)

    SvarSlet