fredag den 28. januar 2011

Jamen hun er jo stadig nyfødt!!!!!!

I morgen Lørdag den 29 januar er det (efter datoen) præcis 6 måneder siden at jeg efter 27 1/2 time fik vores dejlige datter i armene for første gang.
Følelsen kan ikke beskrives men det kan tiden der flyver afsted. STOP lige en halv, hun er jo næsten lige blevet født og alligeevl bliver hun så hurtig stor og sikke meget der er sket på så kort tid.
Jeg må ærligt indrømme at før jeg blev gravid, var andres babyer uinteressante og kedelige. Jeg ville helst ikke holde dem da jeg faktisk ikke anede hvordan og hvad jeg skulle gøre. Ja og jeg ER pædagog men de små er lang fra mit felt. Kan de andet en at sove og græde???

Men nu hvor min lille Talje pige er kommet til så har alting ændret sig. ;o). Det skulle det jo ogs helst. Og ja de kan faktisk meget mere end sove og græde. -smil



Nu har hun fået 2 tænder. Spiser mos/grød og sidder selv i højstol. Dette har hun gjort i et stykke tid nu men fra i morgen ca ja så skal vi igang med normal mad og rugklapper. Hun har siden juleaften sovet alene på sit værelse. samt sover 11 - 12 timer aften og nat. Herligt.
På hendes halvårsdag skal hun iøvrig passes og sove hos Farmor.
Mor og Far tager en tur til Kim Larsen koncert og nyder forhåbentlig vores første i rækken, ALENE-aften ;o). Det er nok mest mig der skal vænne mig til at hun ikke sover hjemme.
Puha men lidt rart bliver det.;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar